czwartek, 29 listopada 2012

Liebster Awards


Kochani!!

Chciałam wam bardzo podziękować za nominację do Liebster Awards!


Zostałam nominowana przez kilka osób i niezmiernie mnie to cieszy!:)

Mam nadzieję, że jeszcze większa ilość moich kochanych czytelniczek zechce zgłosić moją nominację :))

Nie bardzo się orientuję o co chodzi w tej "grze" ale damy radę:D


Aktualnie dostałam pytania od 3 osób. Od Boo HazzaSiwa ^^ i Zanny :)

Dziękuję bardzo dziewczynom i zabieram się za odpowiadanie na pytania.

Pytania od Zanny:

1. Od kiedy jesteś directionerką?

Od ponad 2 lat. Jestem nią od samego początku. Wszystko zaczęło się od tego, że oglądałam na bieżąco X Factor UK. Najpierw była miłość do Zayna i Liama, a potem do całego 1D (kiedy już powstali).

2. Jakie jest twoje motto życiowe?

YOLO - You Only Live Once (mój chłopak lubi mówić You Only Love Once)
Motto to jest ze mną już od kilku lat. Posiadam nawet bransoletkę z Lilou z zawieszką na której wygrawerowane jest YOLO.

3. Ile masz lat?

18 lat :) 

4. Jakie masz hobby?

Śpiewam. Jest to całym moim życiem i nie wyobrażam sobie nie móc tego robić. ( http://www.youtube.com/user/2507karola?feature=mhee )

4. Co lubisz w chłopcach 1D najbardziej?, tylko nie, że wszystko, tylko co  :P

Louis - niesamowicie pozytywne podejście do życia, ogromna czułość no i poczucie humoru!♥
Liam - serce! ta nieograniczona wrażliwość i miłość do fanów! ♥
Zayn - tajemniczość, wyjątkowość, oczy i głupie miny! ♥
Niall - OCZY, głos, skromność, delikatność i ta cholernie słodka niewinność!♥
Harry - dołeczki, loczki, UŚMIECH, genialne podejście do dzieci i przyjaźń z Louisem!♥

5. Jaki jest twój ulubiony cytat i czyj on jest?

Żyj tak jakby każdy dzień był Twoim ostatnim.
(nie wiem kto powiedział, ale zapamiętałam te słowa na całe życie)

6. Jak jest woja ulubiona książka?

Pamiętnik - Nicholas Sparks 

7. Jaki jest twój ulubiony kolor?

niebieski i fioletowy

8. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?

18
9. Najgorsza rzecz w twoim  życiu?

Aktualnie myśl, że mogę nie dostać się na studia na których mi zależy.

10. Ulubiony przedmiot w szkole?

W sumie to dwa: polski i angielski.

11. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach i w szkole?

W ludziach nie lubię kłamstwa, obłudy, udawania kogoś kim się nie jest.
W szkolę nie lubię traktowania uczniów jak przedmiotów, nie lubię nauczania, które powoduje, że nasz naród staje się coraz głupszy.

Pytania od 
Siwa ^^1. Opowiedz o sobie (zainteresowania, ulubiony kolor, ulubiona potrawa, hobby, itp.)
No więc uwielbiam śpiewać, moimi ulubionymi kolorami są niebieski i fioletowy, ulubiona potrawa to sushi, hobby to siatkówka, śpiewanie.

2. Co było inspiracją do napisania tego bloga?
1D oczywiście, ale doszłam do wniosku, że zawsze mnie do pisania ciągnęło więc chce spróbować swoich sił i zobaczyć czy coś z tego wyjdzie.

3. Którego z chłopców z One Direction lubisz najbardziej?
Kurcze, nie lubię takich pytań, bo nie lubię ich dzielić :D No ale jeśli mam wybierać to najpierw była miłość do Zayna na castingu zanim powstało całe 1D więc chyba Zayna. 

4. W takim razie za co?

Odpowiedziałam powyżej.

5. Co sądzisz o moim blogu (jeśli przeczytałeś)?

Podoba mi się koncepcja i wątki :)

6. Co zamierzasz robić dalej?

Studiować prawo lub dziennikarstwo sportowe, rozwijać się w kierunku wokalnym.

7. Która z płyt 1D bardziej przypadła Ci do gustu?

Take Me Home. Jest bardziej dojrzalsza i przez to bardziej mi się podoba, a teksty piosenek są cudowne!

8. Ulubiony gatunek, wykonawca i zespół muzyczny.
Nie mam ulubionego gatunku. Wykonawca to na pewno Ed Sheeran i Guy Sebastian, a zespół to 1D, Snow Patrol, Coldplay.

9. Jak sądzisz?- Mam pisać następnego bloga?
No pewnie! Rozwijaj się ile możesz!:)

10. Ulubiony film lub książka?

Książka - Pamiętnik - Nicholas Sparks
Film - Pamiętnik, August Rush, Szczęściarz, Jeden Dzień

11. Masz rodzeństwo?

Tak, dwójkę :) siostra ma 11lat, a brat ma 7lat.


No i pytania od 
Boo Hazza:1. Dlaczego lubicie 1D ?
Odpowiedziałam na to pytanie już wcześniej :) ale jeśli chodzi o 1D jako o całokształt to za to kim są, za to, że nie chcą udawać kogoś innego i starają się być jak najbardziej sobą.

2. Która jest wasza ulubiona piosenka z Up All Night i Take Me Home ?
UAN - Some Mistakes, Moments, More Than This
TMH - Little Things, Rock Me, Heart Attack, Over Again ♥

3. Podobają wam się tatuaże chłopaków ? Nie ? Dlaczego ?
Tak. Uwielbiam facetów, którzy mają tatuaże. Nie wiem czemu, ale dla mnie jest to meeega seksowne :D

4. Jakie jest wasze ulubione zwierzę ?

Koala, Panda, Pies ♥

5 . Co myślicie o dziewczynach chłopaków ?

Uważam, że są cudowne :) szanuję każdą z nich. Najbardziej kochałam Dan, ale szanuję to co się stało, bo wiem, że mieli swoje powody. El jest przesłodka, a Perrie ma obłędny głos. Nie kocham tej ostatniej, ale szanuję ją i podziwiam.

6. Jak poznałaś 1D ? Kiedy ?
Wszystko zaczęło się od tego, że oglądałam na bieżąco X Factor UK. Najpierw była miłość do Zayna i Liama, a potem do całego 1D (kiedy już powstali). Ponad 2 lata temu.
7. Gdzie chciałybyście zamieszkać ?
Londyn ♥ - marzenie od dziecka...

8. Czego słuchacie oprócz 1D ?
Oj sporo tego...
Ed Sheeran, Guy Sebastian, Snow Patrol, The Script, The Fray, Athlete, Christina Perrie, Lianne La Havas,
Maroon 5, Bruno Mars, Ben Howard, Adele, Leona Lewis, Alicia Keys, Muse, Robbie Williams, Anouk, Birdy, Chris Brown, Coldplay , Emeli Sande, Frank Ocean, Gavin DeGraw, Goo Goo Dolls, James Blunt, James Morrison, Jessie J, The Jezabels, John Legend, Kings Of Leon, The Last Goodnight, Lawson, Lee Ryan, Matt Walters, Neon Trees, Ne-Yo, Olly Murs, One Republic, Reamonn, Secondhand Serenade, Sky Ferreira, Slash, The SOL, Staind, McFly, Taio Cruz, Usher itd, itp...xd

9. Dlaczego piszecie bloga ?

Doszłam do wniosku, że zawsze mnie do pisania ciągnęło więc chce spróbować swoich sił i zobaczyć czy coś z tego wyjdzie.
10. Gdzie mieszkacie ?

w Jaworzu k. Bielska-Białej





Moje nominacje:
http://i-need-that-one-thing.blogspot.com/
http://giveyourhearta1d.blogspot.com/
http://mrsashtomlinson.blogspot.com/
http://one-direction-infection.blogspot.com/
http://all-day-all-night-with-1d.blogspot.com/http://twinkle-in-eye.blogspot.com/
http://more--than--this.blogspot.com/
http://dopokibede.blogspot.com/
http://another1dstory.blogspot.com/
http://stolemyheartstory.blogspot.com/
http://save-your-heart-tonight.blogspot.com/


Moje pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
2. Co chcesz studiować w przyszłości?
3. Którego z chłopaków lubisz najbardziej?
4. Ile masz lat?
5. Czy czytałaś kiedyś mój blog? Co o nim sądzisz?
6. Jak będzie wyglądać Twoje życie za 20lat?

7. Masz jakieś zwierzątko?
8. Jak długo jesteś Directionerką?
9. Jak poznałaś chłopaków?
10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
11. Jakie jest Twoje motto życiowe?


Ponieważ mam wam coś do zakomunikowania to za 15min będziecie mogli przeczytać jeszcze jedną notkę. Mam nadzieję, że się ucieszycie :))

1 komentarz: